Wat zijn jouw geocachedoelen voor 2024?

Heb jij nog speciale doelen die je wilt bereiken in 2024?
Zo wil ik zelf in ieder geval de 3000 finds halen en als het kan mijn D/T matrix 1x volmaken.

Geen echt doel. Gewoon lekker doorgaan. Misschien wat vaker op pad. Nadeel vind ik wel dat je met een beetje pech steeds verder van huis moet……

m,n dieptepunt van vorig jaar in ieder geval verbeteren. 2023 maar 48 stuks

1 like

@Prins dat kunnen er best veel zijn als ze allemaal D/T 5/5 zijn.
En telt het aantal echt?

Nee het aantal telt niet echt maar afgelopen jaar gewoon veel te weinig gecached dus dat kan beter dit jaar

ja geloof ik graag.
Ik wil ook graag meer gaan cachen, en vind de nachtcaches ook wel leuk.
Dus hopelijk ga ik dit jaar weer zoveel mogelijk en ook proberen om wat meer video’s ervan te maken.

Gewoon verder gaan zoals ik bezig was. Misschien wat vaker op pad en niet 1 keer per week. Een ander doel is de 4500/5000 halen (zit nu aan 3443)

Meer dan 1x per week, lekker hoor! Helaas zit er dat voor mij niet altijd in.
4500/5000 dat zijn er meer dan 4 per dag :wink:

Ik zit al op 3443 eh, ongeveer 1600 om het doel te halen.

Mijn doel voor 2024 is om 3000 boot caches te halen.
En om mijn dagelijkse streak vol te houden

1 like

Een geoart plaatsen van 26 caches en een bonus, de voorbereidingen zijn al begonnen nog even wachten op toestemminv van de gemeente. En iedereen kan er van genieten. Verder wil ik dit jaar de 6000e cache gaan vinden.

boot caches, interessant! Die heb ik nog geen enkele gedaan. Heb je een voorbeeld cache?

En waar zou deze geoart komen? Ik vind die altijd wel mooi :wink:

In de buurt van nederweert, ik wacht nog even op toestemming van de gemeente. En dan kan ik hem gaan plaatsen.

1 like

ohw dat is te doen voor mij. Ben benieuwd. laat maar weten als deze online staat

Je filtert je zoeklijst op attributes
En zo zoek ik ze
Hier is een voorbeeld
Waar woon je

Ik doe graag kanoën en met covid al mnn trips waren afgelast.
Nu in combinatie met geocachen doe ik veel kanoën vooral day trips maar veel nieuwe plaatsen ontdekt

1 like

Hoi Patrick, de geoart waar ik over bericht heb komt morgen zaterdag 23 maart om 12 uur online hij ligt in Ospel 26 plus 1 bonus. Hengels caches en 5 veldpuzzels en diverse verstop methodes. Een rondje van ongeveer 9 kilometer te voet of fietsend te doen.

1 like

Super, ik ben heel benieuwd.