Voorstellen: Klaas

Dat is het voordeel van een nieuwe site, ik kan me aanmelden met mijn voornaam en niet met allerlei toevoegingen. Ik ben dus Klaas, nu 63 jaar oud en woonachtig in Dr8888, in Friesland, bijna in Groningen. Ik doe aan geocachen, je kunt mij tegenkomen onder de naam SilentSimon. Ook fotografeer ik graag. Wil je wat weten over fotografie, of hulp bij de fotografie, ik kan je wel helpen. Wil je eens een fotosessie, dat kan ook.
Voor geocachen gebruik in de Garmin Etrex 32 en mijn mobiel, de app van c:geo. Dus zie je iemand lopen met een fotorugzak en een Garmin, de kans bestaat dat ik dat ben.
Wie weet tot ziens.

4 likes

Welkom @Klaas
Leuke hobbies heb je! Misschien komen we elkaar wel eens tegen.
Ik ben wel benieuwd naar je kennis over Photography

Hoi Klaas, wat een leuk bericht. Hoor graag meer van je over de fotografie en het geocoachen. Groetjes, Ine

Zeg maar wat je wilt weten. Misschien een artikeltje of zo? Ideeën mogen komen.

1 like

Welkom @Klaas,
Ik doe ook aan geocaching, in Friesland komen we niet zo vaak 1x maar de bootjes trail was een erg leuk weekend met vrienden uit Duitsland maar er ligt daar genoeg des moeten we er zeker nog een keer terug komen.

1 like

Welkom.
Leuk we hebben 2 hobby’s gemeen. Hier een geocacher uit Drenthe. “Team The Spacewuppies”. Meestal cachen we op vakanties. (Te weinig dus :wink:) Foto’s maken ben ik ook dol op. Groetjes

1 like

welkom @Klaas
hier ook wel een klein beetje geocachen en fotograferen (vooral met mobiel :grimacing:)

Haha, heb ik ook last van, te weinig geocachen. Ik moet maar meer naar buiten en niet in de gebieden waar ik bekend ben.

ja hier ook hoor.
Eigenlijk gewoon veel te weinig :frowning: en nu komt het slechte weer er ook aan.

1 like

Welkom Klaas!

1 like

Leuk, wij doen ook aan geo cachen en ik fotografeer graag. Ben nu aan het kijken voor een andere (kleinere) camera, want ik merk dat ik mijn dsrl toch minder vaak meeneem met wandelen en fietsen.