Voorstellen Derek-Jan

Dit is mijn eerste post hier en ik zal me even voorstellen.

Ik ben Derek-Jan, 50 jaar en afkomstig uit het Zeeuwse Westdorpe.

Zelf ben ik eigenaar van enkele webshops in gevriesdroogde maaltijden, daarnaast ben ik een actieve reiziger en dan met name naar avontuurlijke bestemmingen. Ik heb enkele bekende bergen beklommen en heb ooit eens op de zuidpool in een bivakzak geslapen. Verder mountainbike ik graag en dan met name strand racen wat in de wintermaanden een populaire sport is in Nederland.

Via beheerder @Patrick ben ik hier terecht gekomen en het lijkt mij een mooie community om ervaringen, kennis en vragen uit te wisselen.

4 likes

Welkom @DJCFranse en bedankt voor je introductie.
Wij hebben al eens van tactical foodpack wat gevriesdroogde maaltijden mogen uitproberen.

Ik ben benieuwd of er nu veel verschil in smaak en kwaliteit zit.

1 like

Welkom @DJCFranse ik ben wel benieuwd of je zelf nu ook gevriesdroogde maaltijden meeneemt :blush:

Dank je @Richard , ja ik neem zelf altijd gevriesdroogde maaltijden mee en test thuis ook regelmatig wat uit . Voornamelijk ook omdat ik wil weten wat ik verkoop.

2 likes

Dank je @Patrick

Er zit wel degelijk verschil in de verschillende merken. Het verschil zit met name in de manier van produceren waardoor de kwaliteit verschilt. Een goede maat staaf is de prijs per calorie. De duurdere maaltijden hebben toch een betere kwaliteit en dus betere smaak.

Tactical Foodpack zit aan de bovenkant van het middensegment, voor mij dus een prima maaltijd.

Op dit moment heb ik 5 nieuwe smaken van Tactical Foodpack in huis om te testen. Dit zijn maaltijden die nog niet op de markt zijn. Vanavond zal het dus iets van hun zijn wat op tafel komt hier.

1 like

aha, kijk. Ik heb er nog een paar liggen hier die zal ik dan ook eens (in het veld) gaan testen en reviewen op de site.

1 like

Dat klinkt interessant!
Ik ben vaak meerdere dagen onderweg en vanwege mijn hondje geen inkoop mogelijkheden onderweg.
Alles gaat dus mee in de backpack, ook het eten.
Gevriesdroogde maaltijden gaan dan ook altijd mee.
Ben helaas niet echt fan van de meeste merken in Nederland dus importeer tegenwoordig de maaltijden uit Amerika.

Tactical foodpack heb ik nog niet geprobeerd moet ik zeggen.:smiling_face:

@SandraRavi toch best bijzonder dat je met zoveel keuze hier in Europa dan toch voor import uit de VS kiest.

Welke merken vind je niets en wat haal je dan uit de VS?

En hoe loopt dat verzenden vanuit de VS?

Zelf exporteer ik redelijk wat naar de VS dus best interessant te horen van iemand die daar weer koopt.

Ja ik weet het, maar ik heb geen merken kunnen vinden tot nu toe die ik echt lekker vind.
Bij die uit Amerika kijk ik smorgens al uit naar het avondeten :sweat_smile:

Ik vind vooral peak Refuel en backpackers pantry echt geweldig. Dit jaar wil ik Packit gourmet gaan uitproberen.