Reisplannen 2024

Hebben jullie al reisplannen voor 2024?
Bij mij is de boot richting Zweden al geboekt, 4 weken solo traveling in Zweden en waarschijnlijk een stukje Noorwegen er bij deze keer.
Ik kijk er weer enorm naar uit; kamperen, vissen, fotograferen etc… :smiley:

Nog een foto van een van mijn eerste reizen naar Zweden, good memories…

2 likes

Wij gaan van in februari naar Belfeld.
in mei staat “in potlood” Italië
de zomervakantie is nog open

Vanaf zaterdag 2 weken naar Normandië/Bretagne.
Meivakantie waarschijnlijk België/Luxemburg.
Zomervakantie waarschijnlijk Noord Spanje

Verder zijn weer nog niet.

Groetjes
Olli on tour

Mooie vooruitzichten allemaal!

Jazeker, nu nog de mooie foto’s :wink:

1 like

Bij mij een winter expeditie met tent in Noord Finland eind februari.

2 likes

Ik ben ook een Scandinavië fan, maar in de winter ben ik er nog niet geweest. Met de tent in februari in het Noorden, dat gaat gaaf zijn. Tentkachel mee dan?

Nee geen tent kachel echte winter kampeerders

1 like

Hier ook Zweden komende zomer. We twijfelen nog tussen juni/juli of augustus/september. Neigen toch wel naar juni omdat alles dan zo mooi in bloei staat/komt. Vooral de lupines……die geven zo ontzettend veel kleur. De lupine is trouwens een invasieve exoot in Zweden. Om er vanaf te komen is 6 juni uitgeroepen tot lupineplukdag :face_with_hand_over_mouth:

Het weekend van 20 januari gaan we een stedentrip Stockholm doen. Daar zijn we nog nooit geweest in de winter dus we kijken er heel erg naar uit :purple_heart:

Ohhhh en het eerste weekend van augustus ga ik de heks in mezelf uitlaten op castlefest :muscle:t2:

2 likes

Ik probeer altijd in juni te gaan, veel rustiger dan en gewoonlijk nog niet al te veel muggen :slight_smile: Veel plezier alvast!

Ik denk dat het hier idd ook juni gaat worden. De drukte valt overigens eind augustus ook altijd erg mee. We gaan eigenlijk altijd op de bonnefooi en hebben nog nooit moeite gehad een plekkie te vinden. Zelfs niet met midsommar :blush:
De muggen vind ik trouwens heel wisselend. Sommige jaren geen last maar we hebben ook wel gehad dat we ‘s avonds van ellende in de caravan zaten, ondanks de jungleölja.
Hoe dan ook……met of zonder muggen……het is een geweldig land en het verblijf daar is altijd te kort :face_with_hand_over_mouth: