Nieuw

Hallo, ook ik wil me even voorstellen. Ik heet Ineke en ben iedere week een paar dagen te vinden bij de Sallandse Heuvelrug. Geen scouting vroeger. Wel gekampeerd in Europa. Samen met mijn zus een tentje. Heerlijk vond ik dat. De smaak te pakken gekregen van het buiten zijn , kamperen met weinig . Mijn twee honden vinden ook het reuze leuk. Ben nog erg zoekende vandaar dat ik me heb aangemeld. Dit is toch wel iets anders dan met de auto op vakantie en een tent op een camping neerzetten. Verder kan ik vermelden dat ik niet handig ben en hoop dat ik mijn bericht op de juiste plek heb gezet.

3 likes

Bedankt voor je introductie @Ine en welkom bij de community!
Je bericht staat perfect hoor.
Zeker weten dat je hier genoeg informatie kan vinden en anders gewoon vragen.

1 like

welkom @Ine bij deze gezellige community

1 like

Dank je wel. Geweldig leuk om de diverse topics te lezen en te zien waar anderen mee bezig zijn en wat voor vragen ze hebben. Ben nog wel erg zoekende waar ik wat kan vinden en hoe te reageren op de berichten. Dat gaat vast goed komen. Groetjes Ine

ja leuk hé :wink:

Mocht je hulp hier bij nodig hebben, dan hoor ik het wel.

2 likes

Echt heel aardig van je . Dank je wel.

1 like

Oh niet verkeerd. De Holterberg valt ook wel onder één van onze favorieten binnen Nederland :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hoi Ine, welkom! Prachtig wandelgebied daar!

1 like

Hoi Sandra, laat je het weten wanneer je er gaat wandelen? Kunnen we elkaar misschien even ontmoeten voor de gezelligheid?

Hoi Freek, ja super gaaf wandelen. Altijd welkom om even bij me op bezoek te komen hoor!