Moeilijke Mysteries

Zoals jullie allemaal weten zijn er veel mysteries. Verschillende cachers gebruiken geoleaks, maar dat is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling. De lol van het puzzelen is er dan ook wel af. Van de andere kant zijn er ook mysteries die gewoon te moeilijk zijn of je ziet de kronkel niet die de CO heeft.

Hebben jullie dat ook? Ik heb dat bijvoorbeeld bij de serie “De Deugnieten” in Son en Breugel. Deze CO heeft een bepaalde kronkel, die ik niet altijd zie. Gelukkig is een cachemaat van mij daar iets handiger in waardoor ik ook tot een eindpunt kom.

Er zijn ook nog caches die zeker nog niet in Geoleaks staan omdat ze nog niet 3 keer gelogd zijn. Dat zijn natuurlijk helemaal uitdagingen. Wil je zo’n uitdaging kijk dan maar eens op thE CuB3. Op 14-11-2023 verstopt en pas 1x opgelost en gelogd.

Als jullie nog ideeën hebben voor deze cache, dan hoor ik dat graag.

Ik ben daar zo niet goed in :frowning:
Puzzelen is best leuk, maar die kronkels van de CO die begrijp ik soms echt niet.

Mijn sterke kant is het ook niet. Soms lijkt het wel dat het er om gaat een moeilijke puzzel te verzinnen ipv een leuke cache te plaatsen. Dat vind ik jammer. Daarbij snap ik sommige dingen ook echt niet……kennelijk werkt mijn brein anders dan. Ik geef ook gerust toe dat ik soms echt wel gebruik maak van geoleaks……eerst zelf proberen en als dat niet lukt…….