Lost places

Hebben jullie ervaring met lost places waar ook geocaches liggen? Zelf heb ik een aantal lost places gedaan in België, Luxemburg en boven in Frankrijk. Hebben jullie tips voor lost places?

1 like

Ik heb er 1 gedaan in Duitsland toen we daar uiteindelijk aankwamen bleek het een hekje te zijn wat achtergebleven was dus niet heel erg interessant.
Ik ben me wel aan het verdiepen hier in en zag laats een berichtje op Facebook van iemand die een leuke lost place cache gedaan had ik geloof dat dat in Kroatië was.

Ik heb een lost place gedaan (zover ik weet)
Dat was in het Land van Ooit - Helaas al in het archief

Er zijn nog wel ‘oude’ lijsten op geocaching te vinden, maar als het een idee is wil ik best wel een lijst gaan opstellen met allemaal lost places :slight_smile: En die dan ook gaan bezoeken!

1 like

Er zijn op internet lijsten te vinden met lost places, maar daarvan zijn de meeste niet up-to-date. Misschien leuk idee om een lijst te maken.

2 likes

Ok, dan gaan we eens een lijst maken, Even heel vlug. Dit zijn ze allemaal die de filter Abandoned structure nearby hebben. Niet goed, maar wel een begin.

https://www.geocaching.com/play/map?lat=52.0643&lng=5.2130&zoom=8&asc=true&sort=distance&st=N+52°+3.859'+E+5°+12.781'&ot=coords&att=54

Nu is het zaak om ze maar eens te gaan bezoeken en er een artikel over te gaan schrijven!

2 likes

Dankjewel voor het uitzoeken en het te delen met ons, ik ga er zeker gebruik van maken.

1 like

zodra we bij een lost place zijn geweest zal ik een video posten op ons YouTube kanaal.

3 likes

Oooh super. Heb ook een lijstje op mijn cachepagina. Weet niet of ik die kan delen.

als je lijstje openbaar is, kan dat zeker.

1 like

Even kijken via pc morgen.

1 like