Hej hej allemaal 🤗

Na een aantal keer een (mislukte) poging me hier aan te melden is het vandaag dan toch gelukt. Daarmee geef ik meteen weg dat ik niet altijd even handig ben op de digitale snelweg :face_with_hand_over_mouth:

Mijn naam is niet Robeer maar Agnes en ik woon in Eindhoven. Ik heb inmiddels 55 rondes om de zon gemaakt.

Ik wandel graag en vind het helemaal geweldig om dit te combineren met geocachen. Omdat ik door de week alle tijd heb, doe ik dit vaak alleen. Of met het hondenbeest maar die begint wat ouder te worden. In het weekend neem ik mijn man vaak mee op sleeptouw :wink::laughing:
Ik voel me ontzettend thuis in de bossen. Daar kom ik helemaal tot rust.

Verder hebben we een grote liefde voor Zweden waar we dan ook graag op vakantie gaan. Mijn droom is het (gedeeltelijk) wandelen van de S:t Olavsleden.

Ik moet wel bekennen dat ik een beetje een luxe outdoorliefhebber ben……overnachten in een hangmat zie ik mezelf niet snel doen :face_with_hand_over_mouth:

Leuk om weer eens lid te zijn van een forum. Ik hoop dat we er met z’n allen een leuk en actief geheel van kunnen maken.

2 likes

Welkom @Robeer (Agnes) Leuk dat het toch gelukt is.
Lekker luxe outdoors is ook niets mis mee hoor :wink:

En ook een geocacher hier, dus genoeg om over te praten!