Beste reis (spinner) hengel

Overal waar ik kom is water te vinden waar ik even een hengeltje uit wil werpen, ik plan het grootste deel van mijn leven hierop😁

Ik heb in de loop van de jaren redelijk veel spinner hengels gebruikt en je raad het, ze moesten ook in de rugzak kunnen!

Hieruit is voortgekomen mijn 2 beste spinnerhengels die in een reisformaat komen met bijpassende etui.

De SPRO GT PRO 7.9H reishengel


En de Shimano S.T.C. BX Exage 2.7H


Alle hengels zijn heavy actie i.c.m. een Shimano catana 1000 reel is dit een ideale set om op jacht te gaan naar grote baarzen en snoeken!:fire::grin:

Deel gerust jouw favoriet in de comments,

Cheers!

Ik wil ook overal stoppen waar er een mogelijkheid tot vissen is, heel herkenbaar :slight_smile: Voor in de rugzak heb ik nu een telescopisch DAM hengeltje maar dat is eigenlijk wat aan de lichte kant.
Ik vis ook heel graag met spinners maar de laatste trip probeerde ik ook wat shads en tot mijn verwondering ging dat voor de snoeken toen veel beter.
Ik heb ook veel interesse in vliegvissen maar vooraleer ik daar materiaal voor aanschaf, wil ik eerst eens kijken of de techniek me wel goed ligt. Al een paar keer een cursus willen volgen maar op de meeste plaasten moet je al minimaal met 4 of 6 personen zijn vooraleer ze er aan beginnen.
ik gebruik de Shimano Sahara 2500 en bv de savage gear SG4 reishengel( maar die is eigenlijk nog te groot voor in een rugzak…)

1 like