Beste budget hoofdlamp?

Ik heb onze pagina over de beste (budget) hoofdlamp een update gegeven.

Gebruik jij wel eens een hoofdlamp? En zo ja waarvoor.

2 likes

mooi, onder de 25 euro, ik snap niet waarom sommige echt tegen de 100 euro moeten kosten.

1 like

Hoog vader gehalte hè :wink: allerlei opties en extra’s

Die zit standaard in mijn backpack voor meerdaagse tochten. Zeker als daar wildkamperen bij zit wordt ie goed gebruikt.

Voor mijn YouTube kanaal heb ik de Sunblesa hoofdlamp mogen testen en die is sindsdien ook mijn favoriet.

waarom zouden al die dure merken beter zijn?

Ik gebruik een black diamond hoofdlamp als ik ‘s morgens en ‘s avonds in het donker met mijn honden vanuit de camping het bos inloop om te wandelen. Verder gebruik ik hem om spullen in en uit de auto te laten in het donker op de camping waar mijn chaletje staat. Ook tijdens de Bushcraft week was hij handig vanwege de verschillende lampen die erop zitten. Weet alleen nog steeds niet wanneer ik welk lampje al aan of uit krijg. Op een gegeven moment lukt het. De gebruiksaanwijzing begrijp ik niet. :joy:

Mag ik vragen wat de prijs daarvan was?
Ik zit nog te twijfelen of die hele dure wel echt meerwaarde bieden. Misschien moet ik er maar eens 2 met elkaar gaan vergelijken.

Hoi Patrick,
Ik heb hem in de aanbieding gekocht . Denk niet dat pink een optie voor jou is. Bij Bergzeit gekocht.
5049580-004 Spot 400 Hoofdlamp 1 Stuk 39,78
793661519775 ULTRA PINK

In andere kleuren bij nl.hardloop.com te koop voor 44,90

Ben benieuwd wat het gaat worden. Heb er ook een oplaadbare batterij met laadstation bij gekocht. Dat leek me wel zo handig.
Groetjes, Ine

mwah… Roze is inderdaad niet mijn kleur. Maar 40 euro is een op zich mooie prijs.